Reklamačný formulár

  Formulár na vytknutie vady  

Internetového obchodu www.rencore.sk 

Adresa pre komunikáciu:  Rentex trade sro , Váhovce 175 , 925 62, Slovenská republika 

 

  Zákazník   

Meno a priezvisko: 

Adresa: 

Telefónne číslo/ emailová adresa: 

  Reklamovaný tovar/služba   

Číslo dokladu o kúpe, alebo záručného listu: 

Názov: 

Dátum zakúpenia: 

Príslušenstvo: 

Popis Závady: 

 

______________________________________________________________________________ 

Navrhujem aby moja reklamácia bola vybavená nasledujúcim spôsobom /požadované začiarknite/: 

□Výmena tovaru □ Oprava tovaru  

V prípade ak bude reklamácia vybavená vrátením peňazí a ak si želáte zaslať peniaze na bankový účet uveďte jeho číslo: 

 

V .................................... dňa: …………………                                         

 

 

............................................ 

Podpis zákazníka            

 

Ak sa vám dokument nepodarilo správne vytlačiť, môžete si ho stiahnuť : 

Reklamačný formulár www.rencore.sk

 

 

FAQ - často kladené otázky
Oprava a diagnostika zariadení
Ako dlho trvá oprava zariadenia?

Dĺžka opravy závisí od typu problému. Väčšina opráv je dokončená do 3 pracovných dní, no pri zložitejších problémoch vás informujeme o odhadovanom čase.

Robíte aj diagnostiku zariadení?

Áno, ponúkame profesionálnu diagnostiku na zistenie problému. Diagnostika je spoplatnená, no ak si necháte zariadenie opraviť u nás, poplatok za diagnostiku vám odpočítame.

Môžem vám zariadenie poslať na opravu poštou?

Samozrejme! Po prijatí zariadenia vás budeme informovať o stave opravy a následne ho po oprave bezpečne doručíme späť.

Počítače na mieru
Ako prebieha návrh počítača na mieru?

Po konzultácii s vami pripravíme návrh zostavy podľa vašich potrieb a rozpočtu. Po schválení objednáme komponenty, zložíme počítač a otestujeme jeho výkon.

Koľko trvá zloženie počítača na mieru?

Celý proces trvá približne 7-10 pracovných dní v závislosti od dostupnosti komponentov.

Poskytujete záruku na počítače na mieru?

Áno, poskytujeme záruku na všetky komponenty a samotné zloženie počítača. Podmienky záruky nájdete v našich obchodných podmienkach.

Objednávky a doručenie
Ako môžem sledovať stav mojej objednávky?

Po vytvorení objednávky dostanete sledovacie číslo, prostredníctvom ktorého môžete sledovať stav doručenia.

Aké možnosti dopravy ponúkate?

Ponúkame doručenie kuriérom, osobný odber na pobočke a možnosť zaslania poštou.

Môžem zmeniť adresu doručenia po vytvorení objednávky?

Áno, stačí nás kontaktovať čo najskôr po zadaní objednávky, aby sme zmenu mohli vykonať.

Platby a fakturácia
Aké spôsoby platby akceptujete?

Akceptujeme platbu kartou, bankovým prevodom a hotovosťou pri osobnom odbere.

Poskytujete faktúry pre firmy?

Áno, pri objednávke môžete zadať firemné údaje a vystavíme vám faktúru vrátane DPH.

Je možné platiť na splátky?

Momentálne neponúkame možnosť platby na splátky, ale pracujeme na rozšírení našich služieb.

Záruky a reklamácie
Aká je záruka na opravy?

Na vykonané opravy poskytujeme záruku 6 mesiacov.

Ako postupovať pri reklamácii?

V prípade reklamácie nás kontaktujte e-mailom alebo telefonicky. Po prijatí vášho zariadenia začneme proces reklamácie a čo najskôr vás budeme informovať o výsledku.

Čo ak sa problém po oprave opakuje?

Ak sa problém vyskytne znova počas záručnej doby, opravu vykonáme bezplatne.